19.08.2007

Distresspalettene min.

Jeg maler mine stempelmotiver med DistressInk fra Ranger Ink. Bruker refillflaskene, synes de er så kjekke! Og her ser du palettene mine, laget i A5 som er laminert. Rutene med navn er skrevet ut på vanlig kopipapir. Så har jeg montert en bit akvarellpapir med et strøk blekk i riktig farge på hver sin rute. Når jeg skal male drypper jeg en dråpe i ruten med samme navn. Da er det mye lettere å se hvem farge jeg jobber med, og finne en jeg synes passer. I tilegg er den fin som handleliste, da husker jeg navnene på fargene jeg mangler. Fargeskjemaet er litt mindre enn A5...det er fordi jeg ville forsikre meg om at det er helt tett rundt. Enkel å holde ren, og med et lite hull i et hjørne er den kjekk å henge opp også.


Nesten nyvasket palett

Distressen er lagt på vått papir, da får man frem fler sjatteringer i fargene.

2 kommentarer:

Tonje sa...

Heisan Krummis! Du er "tatt" for Bumpertag Society. Gå inn i bloggen og les hva det dreier seg om! :-) Gled noen og spre det videre!

Unknown sa...

Hei Krummelure!!

Det der var jo berre en supersmart idè....hmm...kanskje lamineringsmaskin er neste på innkjøpslista mi mon tro...??

Kjempeflott kort som var komt til her også sidan sist eg var innom. Du er utrulig kreativ!