25.09.2007

De nyeste platene er på vei

De nyeste platene er sendt fra USA. Jeg sender ut betalingsinfo i løpet av helgen til alle som har bestilt. Det vil si at du får "regningen" noen dager i forkant av platene. Jeg håper og regner med at det er greit for de fleste. Det er mange plater som skal ut, og jeg gjør dette for å korte ned på pakketiden

De som kommer nå i den første pakken er 35B, 36B, 42B og 43B.
37B og 41B kommer i neste forsendelse om ikke så lenge.

Send meg en mail om du vil bestille en eller fler av de nye platene.
post@scrapmagasinet.no

De nye platene finner du med blått merke på nettsidene mine, bare trykk på mine stempeldesign i menyen til høyre.

Personlige stempler går godt om dagen. Husk at du også kan få laget de personlige stemplene med samme motiver som fra stempelplatene!

Ingen kommentarer: