02.09.2007

Idag har dagen stort sett gått med til å pakke de personlige stemplene. For dere er jo så flinke til å bestille ;O)
Men jeg har også gjort ferdig et kort jeg startet på i går kveld. Må jo prøve nyheter som kommer, da får jeg en viss følelse for om det funker som det er ment.
Gratulerer-båndet kommer på en plate senere i år!
Det består av to stempler med teksten gratulerer, båndet ligger på tegnebordet mer fler type tekster også...... vi får se hva som dukker opp. Kan også produseres med laser for din helt spesielle tekst.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Wow....så stilig kort og så herlgie farger!! Alltid en fryd å stikke innom bloggen din!

Anonym sa...

Kjempeherlig kort. Det båndet kan jeg absolutt tenke meg. Ha ei god helg.

Line A sa...

Stiiilig kort!! Du er rå på AI kort!

Anonym sa...

Ihhh, er altså vild med de gamlinger :o)