23.05.2008

Hva skjer a?

Juni 2008 er det 10 år siden jeg først startet opp mitt lille firma. Mange av dere husker meg som Krumelure Hobby. For et par år siden byttet jeg navn til Scrapmagasinet. Nå er hovedgesjeften min stempelproduksjon, og det trives jeg veldig med.

Så Juni er en skikkelig jubileumsmnd, og det er på tide med en fest. Det blir BlogCandy alle mandager, torsdager og lørdager i hele Juni. Hold et øye med bloggen for hvordan du kan få tak i litt av disse godisene!!

I førsten av Mai søkte jeg etter fler DT medlemmer, og mailene datt inn i kassa mi. Jeg har lest så øyet har blitt stort og vått denne gangen også :) De nye DT vil dere få navnene på i neste uke.
Bare gled dere!
-------------------------
In June 2008 is it 10 years since I started my little craft store. I used to go by the name Krumelure Hobby. Just a couple of years ago I changed it to Scrapmagasinet. Now days stampdesign is my thing, and I am very pleased to be able to do what I like.

10 years is a long time, an its about time that we had a party here at the blog. All mondays, thursdays and saturdays in June I will have BlogCandy ready for some lucy winners. Just stop by to see what you need to do in order to get some of the candy shippet to your house!

First in May I had a call out for new DT members. Many mails ended in my mailbox. I have been reading, and reading over again. Next week I will let you know who the new DT members are.

Take care untill next time ;)

Ingen kommentarer: