02.08.2008

Live og Lars har endelig fått sine navn!!

For dere som var med å finne nye navn til disse to, kan jeg nå fortelle at June og jeg har funnet en vinner ;)

Gratulerer Stine. Live og Lars har endelig fått sine navn!! Disse to finner du på platen som heter Back to school

Ta en kikk i Stine sin blogg, en skikkelig bli glad blog.

Stine, kan du sende meg adressen din.

post@scrapmagasinet.no

------------------------------------

Congratulations Stine. You had the two names my daughter picked out for the two teenagers in the Back to Shool rubbersheet.
Check out Stines blog here.

3 kommentarer:

Kristin sa...

Gratulerer, Stine!!! :D

Stine sa...

Næ så artig, og jeg som aldri vinner noe!! Mail sendt! :)

Stine sa...

Tusen takk for flott premie som kom i dag! Kjempesøte stempler, og jeg har allerede laget ett kort med de på!

Stine :)