16.08.2008

Long time no see ;)


Vel, jeg har det travelt ;) Vinter ligger på tegnebrettet mitt nå om dagen. 3 plater er klare og sendt til produsent. Vil du ta en kikk kansje? Her er noen av de!

Av og til får jeg awards, takk til dere alle! Dessverre har jeg ikke tid til å gjøre noe mer med de enn å kikke innom ;) Jeg lagrer de i hjertet og tenker på dere! Tusen takk.

Fortell din lokale stempelbutikk om oss. Vi sender gjerne info om våre stempler.

----------------------

Well I have been buzzy ;) Winter is on my drawingboard these days. 3 sheets are already done and sendt to my manufacturer ;) Want to see some peeks? Here you go!

Tell you local stampstore about us! We will be more than happy to send some info on our stamps.

Now and then I get awards, thank you all! You guys are the best! However I just dont have the time do deal with them right now ;) I have a thight schedule to follow, so I just save them in my heart. Thanks!!

Lisbet

1 kommentar:

?? sa...

super flott vinter plate..
gleder meg til de kommer for salg.
klem ellenk